Bismillahirrahmanirrahim
segala puji bagi Allah, tuhan sekian alam..
wokehh edisi kali nh gua nk cerita pengembaraan gua n the geng ke kedah darul aman...
sebenarnya ini adalah program yag kami telah bincang terlebih dahulu dan seterusnya melaksanakanya...
program kami utk kali ini adalah untuk memenuhi jemputan walimatul urus sko palapes kami.. LT. M Ammar Luqman bin Abdullah.. beliau yg merupakan rumet tumpangan gua utk setiap minggu kt utm ahhaha.. so xsdp la bile kawan sendiri jmpt dtg, kt xdtg,, hahahha.. tahniah Ammar...
sebenarnya Ammar nh dh dinikahkan pd raya puasa lg tp majlis beliau diadakan pd 1 dan 2 dis 2012.. asalnya ramai yg xnk joint sbb jauh sgt kot.. jb ke perlis tu.. tp beberapa org kuat antaranya gua untuk meneruskan rancangan ini msh cuba utk pergi jgk walau mcmmn sekalipun...
semuanya kerana Allah, kalau Allah xizinkan, buat mcm mne pn ttp xkn jadi.. Alhamdulillah, Allah telah memudahkan urusan kami utk pergi ke kedah.. Gua sbg pengarah merangkap menteri kewangan telah meletakkan nilai rm150/seorg.. gua jmpt semua geng gua tp xde la smp paksa2. siapa nk joint, byr.. Allah mmg maha kuasa. Dia memudahkan semua urusan kami dari duit poket hinggalah segalanya.. berbekalkan rm150/seorg tu, gua berjaya kawal perbelanjaan hinggan ada baki bila program habis.. masyaAllah..
ok.. lets the picture describe the story...
siapa sangka kami mampu sewa 2x hyundai starex.. JMQ ngan JNY.. baru lg kot MPV nh...
nh rumet gua mus ngan amin tokey herbalife..
kt rumah anisah kt s.petani utk brekfast. terima kasih cewekk serve utk kami ahha
edisi makan percuma pg pn bermula
skot llaki gua
sewaktu menunggu ketibaan pengantin.. talib pn joint,,,,
ku fandang kiri, ku fandang kanan.
Ammar segak berbaju pengantin nya
selamat pengatin baru Ammar n Shuhadah
xdpt gmbr kt pelamin, kt tmpt makan pn bole la skot..
skot ladies gua
we are the ROTU BATCH 19
nh time otw balik, singgah rmh Azlan, abg beliau kawen da.. kt shah alam
skot yg xpnh menolak makan percuma
the best thing at the end of journey.. Hairi (kwn abik gua) belanja semua mkn kt my friend kempas. belaiu merupakan shbt gua yg telah mendapat kje kt tmpt besar.. perhh gaji.. main puluh rib je bro.. tahniah hairi.. gunakan rezeki di jalan yg benar..
last pic for this edition... tq to editor,, cik pipahpunnnn... sgt2 menarik n kreatif..
sebenarnya byk lagi cerita disebalik gmbr nh.. tp xtertulis gua.. biarlah ianya menjadi kenangan indah dlm hidup kami.. kepda semua yg terlibat, gua ucapkan jutaan terima kasih kerana memberi sokongan yg sgt kuat.. kepada skot gua yg xdpt hdr, gua tau korg pn mmg nk pergi tp mungkin ada sbb lain.. terima kasih jd kepada skot2 yg xg tp sudi menghulurkan sumbangan....
terima kasih semua... jumpa lagi ...
p/s~ bkn sy xnk g rmh awk, tp laluan xkne la,, insyaAllah, nnt bkn takat 2x starex, tp 7x bas sy dtg rmh awk tau.. hehehhe.. yg bc nh jgn jeles ye... .
















bile tu rombongan satu bas????
ReplyDeletehahaha ko bc yg atas da le.. yg tu special case ahaha....
ReplyDelete